Levande död

Vilken dag, jag är helt slut! Skulle gott och väl kunna lägga mig för kvällen just nu : ) Blev då en massa rännande i diverse matvaruaffärer. Har spenderat drygt 1800:- på mat och hygienartiklar, så nu har vi fyllt upp både kyl och frys. Älskar våran "side by side" kyl/frys, det ryms så mycket i dem : )

Blev även en sväng till Blomsterlandet, men vad vi irrade runt. Blev några rundor i Mjölkuddsrondellen. Vi blev lite förvirrade då hela området var under ombyggnation. Vi hittade tillslut rätt, och jag fyndade blommor till köket. Blev mer hemtrevligt med lite liv i fönsterna!

Och till min klippning.. JAG BLEV SUPERNÖJD! Blev riktigt bra resultat. Håret ser mycket mer livfullt nu, äntligen har det lite lyster! Mitt självförtroende fick en ordentlig knuff i rätt riktning! Det dyker nog upp en bild här någongång under morgondagen.

Nu ska jag plocka på lite här hemma så kan jag gå och lägga mig med gott samvete sen : )

Kommentarer
Postat av: Susanna

Åh va kul att se hur det blev! jag håller oxå på att försöka komma på hur jag ska ha det! men har inte vågat boka någon tid än:p vars gick du??

2009-04-24 @ 23:19:55
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/
Postat av: J

Gick till Vasivilja på Torgfrisören. Har aldrig klippt mig hos henne tidigare, men både Simon och Malin rekomenderade henne så jag gav det ett försök. Och det blev ju super, så nu kommer jag fortsätta gå dit! 350:- tar dom för en klippning btw!

2009-04-25 @ 13:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0