Pust!

Nu är hela lägenheten städad. Så skönt! Avskyr däremot våran "parkett" i vardagsrummet, den är gammal och ful och det ser aldrig riktigt rent ut. Spelar ingen roll vad man gör så har golvet fortfarande en lite fläckig yta. Hade gärna bytt golv, och tror inte heller det vore omöjligt om man pratade med hyresvärden. Men som jag skrivit tidigare, ingen idé när man har småbarn. Jag vill kunna leka med barnet utan att behöva tänka på hur repigt golvet blir ; ) Lägenheten i övrigt är ju underbar, planlösningen är öppen och ljus. Vi trivs verkligen här, det är hemma.

Ikväll får vi middagsgäster. Vi har bjudit hit Cilla och Kenya. Ska bli riktigt trevligt!
Ska göra egen potatisgratäng, så nu tänkte jag förbereda lite och skala färdigt potatisen.

Slänger in en bild sen efter att jag duschat och gjort mig iordning.
Kram!

Kommentarer
Postat av: "kalle"

Ett tips, köp parkett polisch så får du lite trevligare glans på golvet.

2009-04-25 @ 19:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0