Tunika-frossa

Idag har jag beställt lite nya tunikor, från Cellbes faktiskt.
Jag har aldrig egentligen öppnat en Cellbes katalog,
men av "misstag" gjorde jag det igår.
Och vilken tur det, fanns ju hur mycket tunikor som helst!
Jag som gnällt så över att tunikans tid är över och att ingenting räcker över magen längre : )
Men fyra tunikor blev det tillslut!
Hade däremot jätte konstiga storlekar,
det var såna stora glapp mellan varje storlek.
Satsade på en storlek större än vanligt då magen växer,
då jag gärna vill kunna ha ett klädesplagg i mer än två veckor : )

Kommentarer
Postat av: Britta

jag vill se på dessa sen : )

2009-04-22 @ 00:16:35
URL: http://sixth.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja, tanken var väl att det dyker upp några pix såfort jag hämtat paketet : )

Borde väl bli om drygt en vecka!

2009-04-22 @ 15:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0