Äntligen fredag

Idag är jag lat. Vi har så lite pålägg hemma, så jag kilade iväg till Mackan och köpte frukost. Gott!

På ungefär två timmar ska jag och mamma och trängas med alla pensionärer på Coop, ha ha. Det är galet där klockan nio. Men det är faktiskt skönt att göra bort att handla tidigt, fast idag ska jag ju inte göra mycket annat än att handla : ) Har hittat matsalsstolar på Coop som jag vill ha. Fyra stolar för 295:-, överkomligt : ) Just nu har vi ett bord och två bänkar som Simon snickrat ihop för väldigt många år sen. Absolut inga fel på det, men bänkarna är låga och jag får ont i ryggen av dem. Har egentligen alltid velat ha en matsalsgrupp i massiv ek, men det känns som dålig tajming då vi ska ha barn som förmodligen kommer misshandla bordet mer eller mindre : )

Nu måste jag skutta in i duschen.
Hoppas ni alla får en kanonbra fredag!
Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Susanna

Tjusiga stolar:) blir kul att få komma och se hur ni bor nästa vecka=) kram!

2009-04-24 @ 12:55:51
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0