Fix

Det blir verkligen inte mycket uppdatering här, men tiden räcker inte alltid till. Och sen är bloggen rätt oväsentlig i jämförelse med allt det underbara jag har här hemma :-) Igår var jag och Gabriel ensamma hemma för första gången då Simon jobbade. Vi var iväg BVC för vägning, och lilleman väger nu 3140 gram :-) Det värmer i mitt mammahjärta när han går upp så pass bra i vikt! Vi passade även på att ta en långpromenad med Malin när det var så fint väder. 

Nu i eftermiddag är det städning och bakning på schemat. Imorgon fyller jag år. Men jag har beslutat mig för att inte kommer ha någon bjudning eller liknande, så det är därför ingen fått någon inbjudan (ifall att ni undrar). Jag känner att orken inte riktigt räcker till, vi håller fortfarande på att anpassa oss till alla nya rutiner och såfort möjligheten finns tar jag en taktilvila :-) Så det får vara!

Nå ja, nu måste jag nog sätta igång så att jag hinner dona lite innan det är dax för Gabriel att äta igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0