Lycklig!

Jag fullkomligt älskar att vara mamma! Vi bara myser hela tiden, han är så gó Gabriel :-)

Imorgon ska vi till BVC för att väga honom. Jag hoppas att han gått upp bra i vikt och att vi snart får börja låta honom bestämma när det är matdax samt minska tillmatningen. Vi måste fortfarande väcka honom på nätterna för att han ska äta, och det är inte alls populärt kan jag lova! Han brukar protestera ganska mycket :-) Imorgon får jag heller inte glömma bort att köpa frimärken. Måste skicka intyget om tillfällig föräldrapenning (från våran sjukhusvistelse) till försäkringskassan och Gabriels namn- och folkbokföringspapper till skatteverket. Oskar Gabriel Björk är hans fullständiga namn :-) Oskar är efter Simons farfar, och vi tyckte det klingade fint tillsammans med både för- och efternamn!

Ska ta en promenad till Sy- och barnvagnsbutiken imorgon också. Jag har hittat ett babygym från Fisher Price jag vill köpa till Gabriel, och det vore smidigt om det fanns här i stan. Men tyvärr så är utbudet på barnartiklar är inte det största här i våran lilla stad!

Nå ja, nu är det matdax för Gabriel och sen ska vi sova :-)
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Nu var det längesen du uppdatera, tycker om att läsa din sida varje dag :)

2009-08-13 @ 16:38:50
Postat av: ånis

Kan bara hålla med.. kollar varje dag men näää... inge nytt :)

Men förstår om du inte prioriterar bloggen...

2009-08-13 @ 18:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0