4:e advent

.. och jag har missat att handla tomtegröt! Typiskt.. Har inte ätit det något iår!

Imorse vaknade Gabriel första gången 6.55 och var jätte snorig och vrålhungrig. Så typiskt då jag drack vin igår och absolut inte tänker amma idag, annars brukar jag ju lägga honom till bröstet medan Simon gör iordning ersättning. Men efter koksaltdroppar, näsFridan och mat somnade han om igen till 9.00.

Senare idag kommer Malin och Johan hit. Det var evigheter sen vi sågs sist så det ska bli roligt!

Och ikväll ska vi klä GRANEN! Yey, jag har längtat! Fast vi har inte mycket pynt till granen, har ju aldrig haft julgran förut! Och den kommer vara helt i silver. Ville ha röda pumlor också, men det är ALLTID guldhängen och jag kan verkligen inte blanda guld och silver! Jag är manisk när det gäller den saken faktiskt! Det skär i ögonen! Har jag silversmycken kan jag t.ex inte ha ett par skor med nå guldatteraljer ;-)

Nu ska jag fixa lite frukost/lunch åt oss.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jag är precis likadan när det gäller att blanda guld och silver, det skär sig!

2009-12-20 @ 13:54:28
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Emelie

Alkohol går inte över i bröstmjölken :]

2009-12-20 @ 22:22:34
URL: http://mumlaan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0