Bortbjudna på middag

Kvällen har spenderats hos Gabriels mormor. Jag behövde få komma ut efter 2 dagar inne och hon var så söt och bjöd oss på middag, som jag förövrigt lagade. Det blev pasta sweetchili och kycklingfilé, mumsigt!

Imorgon ska jag till vårdcentralen och "operera" om min tå, lyckades inte första gången men förhoppningsvis blir det bättre nu. Det är inte särskilt roligt att ha ont i stortån HELA tiden, svårt att stödja på den osv.. Och sen spenderas nog resten av dagen i städandets tecken.

Nu ska jag göra mig iordning för sängen, skönt att komma isäng tidigt för en gångs skull :-)

Kommentarer
Postat av: malin

Nää, hon gjorde en anmälan så det ska komma papper till oss som vi ska fylla i och bestämma när jag ska börja ta ut dagar och skicka in havandeskaps intyget.

Sen kunde vi höra av oss om vi skulle ha några fler frågor. men det var som allt som sas och gjordes.

2009-12-16 @ 10:38:17
URL: http://gabson.blogg.se/
Postat av: mali

Precis :)

funderar på om man ska börja ta ut i feb. Så om det strular kan man hinna fixa det innan. :)



Vad gör ni idag då? JObbar han simon hela veckan?

2009-12-16 @ 11:41:28
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0