Dagens

  • Fotograf Dyveke och välja ut Gabriels foton
  • Lunch
  • Lindex och kolla efter ett par jeansleggings jag suktar efter
  • Dammsuga (eftersom jag inte gjorde det igår)
  • Middagsmatlagning

Det är våra planer för dagen i korthet! Kvällens planer blev inställda, så vi får väl se om vi hittar på något annat eller om vi bara myser hemma. Idag gjorde Gabriel och jag morgon redan 6.55. Inte ofta Gabriel vaknar så tidigt, men vi har verkligen fått in en bra sovrutin för honom nu. Jag hoppas det fortsätter så!



 Gabriel imorse vid frukostbordet


Kommentarer
Postat av: Britta

Åh, godmorgon!

Han ser så där mysigt morgon-vaken ut : )

2009-12-02 @ 10:15:26
URL: http://sixth.blogg.se/
Postat av: Linn

Så fin pyjamas/bodysuit! :) vart har du hittat dig den?

2009-12-02 @ 10:28:03
URL: http://linnhedin.blogspot.com
Postat av: jenny

kan varm rekomendera jeansleggings från lindex, jag har både ett par i svart å ett par denim å dom e hur sköna som helst:) jag håller mig till såna sköna byxor tills dess att man fått bort all överflödig vikt som man la på sig me lilla sigge:))

2009-12-02 @ 10:36:34
Postat av: malin

Är ni hemma i morgon på dagen? Tänkte om vi skulle umgås mellan mina besök på sanden ?

2009-12-02 @ 11:04:27
URL: http://gabson.blogg.se/
Postat av: Julia

Jenny: Ja det var ett par svarta jeansleggings från lindex. Som tur var fanns som i rätt storlek! Och sååå himla sköna och magen väller inte över ;-) Känns som att ha på sig mjukisar! Det är säkert samma vi menar :-)

2009-12-02 @ 12:03:02
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: jenny

japp det måste va samma vi menar, 199 kr, som fått:) håller me om att dom håller magen på plats, finns inge värre än när man har låga byxor så magen väller över:) jag tackar och bockar för modet som e just nu, sköna leggings å en overzize t-shirt lr kofta......hur skönt e inte det å ha på sig då:)

2009-12-02 @ 12:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0