Söndag

Jag måste verkligen ha en lapp med mig om vad jag ska göra när jag går på stan! Glömde såklart hälften idag, men jag ska ju på stan imorgon igen så jag får ta det då :-)

Har sorterat lite i garderoberna i datarummet, det som senare kommer blir Gabriels rum. Har sorterat ut allt smått och lagt in kommande storlekar 68 och 74. Håller just nu på att tvätta upp alla fina kläder som han fick i julklapp :-)

Hittade världens sötaste små stickade tossor idag på Kappahl men då blev jag lite för snål för att köpa dem men det ångrar jag ju givetvis nu, typiskt mig :-) Gabriel är väldigt frusen om fötterna och är i behov av ett par varma tossor och insåg att jag nog inte hittar mycket billigare så imorgon ska jag köpa dem :-)

Nu vaknade Gabriel preces. Rutin, vad är det? Förstår inte riktigt vad som hänt! Vi lägger honom mellan 20 - 20.30 men sen vaknar han efter ungefär 45 minuter. Nåja, någongång vänder det ju igen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0