Godmorgon.. söndag!

Visste inte alls vad det var för dag idag först hihi. Jag blir helt dagvild när det är så mycket helgdagar :-)

Gårdagen var supermysig. Vi åt julbord hos momor och Kjell tillsammans med min mamma och Björn, moster Veronica med familj och moster Mari med familj. Gabriel var nöjd och glad hela tiden!

Idag tänkte jag ta en promenad upp på stan. Fick ju lite pengar i julklapp så jag tänkte försöka hitta mig lite böcker. Länge, länge sen jag läste sist men jag tycker det är så skönt att avsluta kvällen med lite läsning innan det är dax att sova. Sen sover jag mycket bättre då också. Ska försöka hitta en födelsedagspresent också för på tisdag ska vi på 1-års kalas! Liam fyller 1 år REDAN, tiden går verkligen galet fort!

Gabriel ligger i babygymet och leker. Han försöker vända sig från rygg till mage men det går inte så bra! Han fastnar på ena armen och kommer inte längre, men han kämpar på :-)

Nu ska jag ta en dusch och sen lite frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0