Gröt- och purépaus

Vi har ju gett Gabriel smakisar sen i onsdags. Vi började med banangröt vilket gick jätte bra första dagen, han smaskade på och var jätte nöjd! I torsdags ville han inte ha någonting alls och igår ½ tesked. Tänkte att det kanske berodde på gröten så idag gjorde jag iordning lite morotspuré åt honom, men han sög in underläppen och vände sig bort. Så vår lille gosse kanske inte är riktigt redo för smakportioner ännu! Så nu tar vi en gröt- och purépaus, han klarar sig ju faktiskt än så länge bara på ersättning :-)

Kommentarer
Postat av: malin

Självklart har jag legat på soffan i tråkprotest hela dagen och så ser jag detta nu när jag äntligen fått tummen ur och ska hitta på nå..^^ typsikt

2009-12-19 @ 16:22:14
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0