Inte pigg

Godmorgon, godmorgon!

Idag är jag inte alls pigg, jäkla förkylning! Känner mig helt mör i kroppen och har huvudvärk.. Gabriel ligger och gymmar. Han har verkligen börjat uppskatta babygymet nu, tidigare låg han bara och tittade men nu viftar han hej vilt med både armar och ben. Hinner inte ens lägga ned honom så är han igång ;-) Men ljudet får vara av, annars blir jag tokig!

Hade tänkt städa lite idag. Vill ju göra en ordentlig storstädning innan jul så det är lika bra att börja med det nu då det ändå kommer ta ett par dagar, jag känner mig själv. Sen så är jag ganska bra på "jag ska bara..", Simon brukar kalla mig för Alfons ;-) Haha..

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vi har inte köpt några vinterhjul, än i af =) får se hur det funkar nu om snön ligger kvar!



hoppas du kryar på dig!



kram

2009-12-15 @ 17:14:45
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0