Julafton

Vi har haft en supermysig julafton. Orkar dock inte lägga in några bilder ännu. Imorgon ska vi till min mormor så det lär ju fotas då också :-) Vi verkar ha varit väldigt snälla iår, för vi fick massa fina julklappar alla tre ;-) Gabriel fick en massa kläder i strl 68 och något plagg i strl 74, "Laugh & Learn puppy", böcker, pengar till sparkontot och mjukdjur! Jag och Simon fick en skål, durkslag, serveringsbestick, cheesecake receptbok, foton på mina kusiner Fanny och Ellen, 3 pajformar i olika storlekar, pepparkaksformar, 2 lila Hanna/Röstrand muggar, 3 brickor i olika storlekar, grytunderlägg, kavel, frukost-set m.m. Av mig och Gabriel fick Simon en huvtröja och en kontorsstol och av mina pojkar fick jag ett nagellack och 2 jättefina krukor från Cult Design :-)

Simon sitter i datarummet och hurrar över sin nya stol! Tidigare har han suttit på en klappstol från IKEA så det var uppskattat! Nu ska jag göra mig iordning för sängen. Jobbar imorgon, men jag vet inte om jag börjar 7.30 eller 8.00 så jag försöker få tag i nattpersonalen men det är inte det lättaste alltid :-)

Hoppas ni alla haft en fin dag med era nära och kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0