Julkortsfoto

Idag klev Gabriel och Simon upp kl 8.00 och jag fick sova vidare till 8.50 :-) Jag och Gabriel har sjungit och busat på, han älskar verkligen imse vimse spindel! Det är så mysigt!

Har också fotat Gabriel till julkorten, börjar bli väldigt bråttom med att skicka in det så att det hinns innan jul. Och det var verkligen inte det lättaste. Han tyckte inte alls det var roligt att ligga still och figurerna på bodyn var mycket roligare att titta på :-) Han hade på sig sin nya julbody han fick av gudmor. Fick tillslut en bild som jag blev nöjd med, men Simon ska få titta igenom dem när han slutat jobbet också. Det är så roligt med personliga julkort :-)

Nu ska Gabriel få en flaska ersättning sen ska jag städa lite här hemma. Finns alltid något att göra!


Kommentarer
Postat av: Nina G

Jag förväntar mig inget julkort, men jag är så nyfiken på hur det ser ut. ;) Får man se det på bloggen när alla fått sina i brevlådan? <3

2009-12-03 @ 17:24:23
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag håller med Nina, du måste visa sen! :D

2009-12-03 @ 18:00:59
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0