Lucia

Idag är det Lucia och jag missade luciatåget på tv imorse! Hade ställt klockan på 6.55 eftersom jag vet att vi i princip aldrig kliver upp före 8 men när alarmet började tjuta var det första jag tänkte "varför ringer klockan 6.55 en söndag?!", så jag stängde av det och somnade om! Nåja, det är 18.15 ikväll också, men jag tycker det är så mysigt att kliva upp på morgonen och se det :-)

Gabriels farmor har hunnit vara hit och hälsat på idag, mycket trevligt! Och snart ska jag iväg med mamma och Björn till storheden. Måste kolla efter julklappar eftersom det inte finns alls det jag ska ha i den här staden!

Och senare i e.m är det pepparkaksbak som gäller! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0