Seeegt!

Det har inte gått många knop här hemma idag. Min arm känns ungefär som att bara den väger 45 kg, inte alls skönt! Jag och Gabriel har bara gosat och myst hela dagen! Jag har ju visserligen inte varit vaken i så många timmar :-P Har också hunnit vara iväg till coop och handla.

Till middag ikväll ska jag laga Chicken thai wok, så gott! Sen blir det nog bara mys till idol. Har köpt julmust idag :-D GOTT! Har sån lust att hitta på något ikväll, hälsa på någon? Men jag vet inte. Samtidigt vill jag inte göra ett piss. Nåja..

Har föressten köpt baby semp 2 (ersättning) nu, den är ju från 4 månader så vi ska testa den! Tänkte börja med varannan flaska 1 och varannan 2 för att se hur Gabriels mage reagerar! Ersättning kan verkligen skapa krångliga magar för dom små. Ska även prova med att han får 2:an som sista mål innan han somnar för kvällen ifall att han börjar sova bättre om nätterna. Inte nu för att vi kan klaga alls på hans sovvanor (!!) men han sover ju väldigt oroligt där innan 00 och vill se om det kanske beror på att han inte är riktigt mätt.

Kommentarer
Postat av: gammelmostern

Jag har för mig att när man byter så ska man blanda dem. Alltså att du ska börja med att blanda lite av 2an med mer av 1an. Sen ska man öka med 2an så att det är hälften av varje och sedan så att du har mer av 2an. Så att magen får vänja sig.

2009-12-04 @ 21:10:26
Postat av: Julia

På bvc sa de att man inte ska blanda två olika sorter, så vi kör på varannan istället :-)

2009-12-04 @ 22:00:24
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: gammelmostern

Ok, tycker att de hunnit ändra många rekommendationer på 3 år :P

2009-12-05 @ 12:44:33
Postat av: Julia

Jo verkligen :-)

2009-12-05 @ 13:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0