Trötter

Jag är trött, så trött.. Jag har nog inte varit såhär trött sen veckan då Gabriel föddes! Ska gå och lägga mig efter jag skrivit klart det här inlägget.

Gabriel ligger i sin säng och tittat på "blomman" som hänger i spjälskyddet. Han har legat så i 40 minuter nu, och tyst är han :-) Men jag skulle tro att han snart vill ha lite mat!

Kvällen har vi spenderat hos Cilla, Kenya och Liam. Oj så stor han har blivit Liam, 11 månader. Han gick runt där och var så sockersöt :-) Tiden går verkligen galet fort, det gäller att ta vara på varje sekund! Gabriel somnade när jag klädde på honom overallen och sov hela promenaden hem och därför blev natten lite förskjuten! Förhoppningsvis är det inget som påverkar och att det imorgon är som vanligt igen :-)

Nu "ropar" han på mig så nu är det matdax :-)


Kommentarer
Postat av: vigan

jo det är 3 lägen på den.

vi har inte bestämt när vi ska åka men efter jul skulle jag tro. vi skulle egentligen åka med en kompis till simon men han for förra helgen när vi var i stugan.

2009-12-02 @ 22:13:48
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0