Wonderful!

Victoria och Simon har ganska nyligt åkt härifrån. Vi har haft en mysig eftermiddag och ätit go-kladdkaka! Jag har fått min hår färgat, men det är fortfarande blött så jag vet inte än hur det blev :-) Och söta dom kom med en julklapp till Gabriel, men den får han ju inte öppna förrän på julafton ;-)

Min Simon har varit i Luleå idag och hem kom han med ett fint mellanstort rött paket och på etiketten står det "Önska" hihi (f.d Duka). Han säger att det inte är till mig, men jag tror han luras!

Ikväll är det Simon som kockar. Han lagar baconlindad kyckling med ädelostsås och ris, min favoriträtt! Han är duktig min karl :-) ♥ Min favoriträtt, mitt favoritvin och mina favoritpojkar ikväll, kan det blir mycket bättre? NEJ!

Kommentarer
Postat av: Vigan

Vad roligt att du måste skriva "min simon" :-P hoppas att middagen och vinet smakade bra!

2009-12-19 @ 22:32:11
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: eleonora

jag gillar din blogg julia!:D

2009-12-20 @ 10:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0