Lite shopping

Det var riktigt mysigt på stan. Idag är det ingen sol, så det gick att röra sig ute :-) Köpte en bok på Åhléns där jag och Simon ska skriva om graviditeten. Lite sent påtänkt, men nu när det varit så otroligt mycket den senaste månaden kände jag att jag vill ha allt nerskrivet. Som tur är har jag ju världens datum- och sifferminne, så jag kommer ihåg det mesta. Ska även be om min journal nästa gång jag ska till mvc. Har också införskaffat en ljusgrå duk till köksbordet och kudde till spjälsängen :-)



Och sen så fick vi, eller bebisen egentligen (?) en så fin present idag av mina älskade mostrar Mari och Veronica. Spjälskyddet och påslakansetet till spjälsängen från Micki :-D Har hunnit ringa och tacka Mari, ska ringa Veronica lite senare! Ska tvätta upp det redan ikväll! Materialet är 100% bomullsätäng, sååå gudomligt mysigt! Längtar så tills vi får lägga ner knodden där i :-) Tyvärr så hade dom skickat "fel" spjälskydd, eller det var inte det som egentligen hörde ihop med påslakansetet. Så jag ska skicka tillbaka det idag så skickar de ett nytt! Så det dröjer ett tag till innan det dyker upp något kort på spjälsängen!

Nu ska jag plocka lite här hemma, bäst att passa på när det är rätt så svalt både ute och inne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0