Nummer 1

Idag är det mitt första BF (beräknad förlossning) datum. 3 juli var datumet efter "sista mensens första dag" beräkningen. Det var på rutinultraljudet i vecka 18 jag blev framflyttad 12 dagar. Jag minns hur jobbigt jag tyckte det var, det kändes ju som en evighet! Men efter helgen är det frittfram att titta ut. Har lite vi måste göra i helgen, så jag ser gärna att bebis stannar tills på måndag i alla fall :-)

12.40 är det dax för en kontroll på sjukhuset igen. Vi får väl se vad för läkare jag får träffa idag, det verkar ju vara lotto på det! Nåja, det spelar inte så stor roll. Det ska ju inte göras någon viktuppskattning, utan bara lyssnas och tittas med ultraljud. Nästa vecka är våran ordinarie läkare tillbaka :-D Ska bli så skönt att få träffa henne igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0