15 juli 2009

Äntligen! Dagen vi väntat på i 9 långa månader :-) Nu blev ju den här dagen också lite extra speciell eftersom jag eventuellt blir igångsatt.

Klockan 8 har vi en tid på Sunderbyn. Då kommer de kolla om jag är "mogen" för en förlossning och om det visar minsta tecken på att jag och bebis är redo så blir jag igångsatt. Så om jag inte har uppdaterar lite senare idag så har det med största sannolikhet kommit en liten bebis eller är påväg :-) Läkaren förvarnade oss att det kan ta ett par dagar. Men jag börjar tro mer och mer att de kommer skicka hem oss idag, att jag inte är öppen en endaste centimeter eller liknande. Usch, vilket bakslag det skulle vara. Vill verkligen ha bebis hos oss nu! 

Nu ska jag göra mig iordning. Förhoppningsvis kommer jag inte att skriva här nu på ett par dagar :-)

Hoppas ni alla får en kanondag!
Kram

Ps. Jag tippar på att det ganska snart efter att pyret kommit kommer att uppdateras i både Brittas och Malins blogg ;-) Så håll utkik där om ni är nyfikna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superspännande! Wih0! //stina

2009-07-15 @ 09:36:13
Postat av: Britta

Jag längtar tills min mobil piper till för att säga att bebisen har kommit!

2009-07-15 @ 10:08:02
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0