Måndag

Har ganska precis klivit upp, fast för andra gången idag! Klev upp med Simon först och började pota på lite här hemma, men där vid 10 kände jag att det visst var lite överkurs att kliva upp redan klockan 6 :-)

Igår blev det som vanligt bara att tvätta och städa. Nu är lägenheten äntligen i toppskick, och bebis är välkommen ut! Så nu kan jag slappna av när vi åker in till förlossningen ;-) Jag borde dock ha tagit det lite lugnare. Fick hemsk foglossning, och har det idag också. Vanligvis brukar det gå att "sova" bort smärtan. Det är jobbigt när det känns som att benen inte ska orka hålla en uppe, och att inte ha kraften att lyfta på fötterna. Men nu är det inte länge kvar så slipper jag detta!

Fick ett sms av Linn för en liten stund sen, som berättade att hon var påväg till Åland. Ååå, jag blev så avis! För de som inte vet så är jag från Åland (flyttade till Boden -97), och jag älskar denna fantastiska lilla ö på sommaren :-) Jag och Simon var ju ner i mars så han fick träffa pappa, (halv) syskon och resten av min släkt som bor där nere. Men nästa sommar, då åker vi dit på semester :-) Men det känns tråkigt att ha så nära familj så långt bort nu när jag själv bildar familj. Nå ja, jag ska inte deppa över det!

Nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen igen. Finns inte mycket annat att göra innan det är dax att börja med middagen. Och foglossningen känns minst när jag ligger ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0