En dag kvar till beräknad förlossning

Igårkväll var det gymnastik i magen :-) Bebis höll på att böka runt i 25 minuter non-stop, det var så mysigt! Och det var förmodligen det sista vi får känna och se av rörelserna i magen, de flesta vet ju att bebis varit väldigt snål med sparkar under hela graviditeten :-) Så vi bara njöt, pratade och kände på magen.

Imorgon blir jag med största sannolikhet inlagd på sjukhuset. Förhoppningsvis är det här våran sista dag med bara varandra, och att vi imorgon ska kunna kalla oss mamma och pappa :-) Så idag ska vi bara njuta av varandra.

Ska promenera upp till Dollar Store och köpa någon typ av svart målarfärg till att måla baksidan av tv-bänken som vi massakerade igår :-) Den måste byggas om lite och det var inte det lättaste att hålla en masonitskiva i fint skick efter man varit där med hammare/skruvmejsel/tång/ståltråd! Som tur är det bara baksidan :-)

Nå ja, nu ska jag göra mig iordning så att vi kommer oss iväg någongång.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till! Hoppas det kommer igång naturligt, för en igångsättning kan vara utdragen och jobbig och inte helt utan risker.

jag tror de blir en liten pojke på 2,6 kg :)

hoppas allt går bra!

2009-07-14 @ 16:33:50
Postat av: Julia

Tack, vem du nu än är :P

Jag hoppas också att allting startar av sig självt, men än visar det inga tecken på det.

Men ALLA förlossningar innebär risker, mer eller mindre då förstås. Och jag går in med inställningen att allt kommer gå jätte bra och att jag får en fin förlossning att minnas! :-)

2009-07-14 @ 16:54:29
Postat av: Britta

Det kommer gå kanon-bra,

det är bara så att den trivs så bra där inne : )



Åh så jag längtar!

2009-07-14 @ 17:56:52
URL: http://sixth.blogg.se/
Postat av: Nina G

Jag tror fortfarande på det jag drömde. En flicka med knubbiga kinder som får heta Andrea. :)



STORT lycka till med allt. :)

2009-07-14 @ 17:59:00
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg,se
Postat av: Susanna

Lycka till nu mamma och pappa:)

Ska bli så kul att se erat lilla underverk!

2009-07-14 @ 21:18:18
Postat av: malin

Ledsen att göra er besvikna, men jag tror på min nedräknare på julias blogg. (den lilla bebisen till vänster) Den har legat efter hela tiden av någon konstig anledning?! Och den stämmer nog så bebis kommer vara född på torsdag enligt den :) (måste försvara min dator och hålla på en egen dag) :)

2009-07-14 @ 21:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0