Det här med namn..

.. är verkligen inte det lättaste, på bebis alltså. Vi pratade rätt tidigt in i graviditeten och "bestämde" vad våran bebis ska heta. Så vi har ett pojk- och ett flicknamn i åtanke. Men på senare tid har jag börjat ändra mig lite angående flicknamnet. Det är ett jätte fint namn vi "valt", men det finns ett annat namn som jag känner så otroligt mycket för och som har en fin betydelse. Men jag vågar inte riktigt säga det till Simon, då jag vet att det inte är hans favoritnamn så han får läsa det här istället ; ) Fast jag tror nog att man ser när den lill* kommer vem det är och vilket namn som passar. Men just nu har jag lite svårt att ens kunna tänka mig att det är "någon", det är ju Pluppen : )

Nå ja, nog om det. Nu ska jag fortsätta med städningen!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Britta

Nuuuuuuu blev jag nyfiken!

2009-06-14 @ 16:46:29
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0