Smälter bort

Tillåt mig: Usch vad det är varmt idag, alldeles för varmt. Det är ju olidligt! Kan inte alls njuta. Våran lägenhet är som en bastu - 29 grader här inne. Är jätte gnällig idag, men det är verkligen ingen höjdare att vara höggravid just nu. Har samlat så mycket vätska i min vänsta fot så att jag inte ens kan böja den : ( Och det gör så ont. Känns som att foten ska sprängas i bitar.

Det blir inge Alive ikväll, är alldeles för trött. Men imorgonkväll blir det att gå ut och träffa lite folk. Det ser jag verkligen framemot!

Nu ska jag se klart U21-matchen mellan Sverige och England - vilken rysare : ) Sen ska jag dammsuga lägenheten och kanske bygga ihop spjälsängen om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Nina G

Jag har skaffat ny blogg. Hoppas du följer med dit och att det är okej att jag länkar till din blogg därifrån? Kram

2009-06-27 @ 09:22:23
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0