En underbar fredag

Det gick bra på Sunderbyn idag. Bebis väger nu omkring 1900 gram och - 27% på tillväxtkurvan. H*n har alltså "tagit igen sig" hela 5%, vilket är jätte bra! Allt såg riktigt fint ut och läkaren var nöjd! Hon sa att finare hjärtljud är omöjligt att få. Jag blir så stolt över våran lilla plutt ; ) Så jag gick därifrån med ett STORT leende på läpparna! Fick göra en snabb visit på barnintensiven också. För även om bebis nu mår utmärkt när h*n kommer ut så behövs det lite extra koll då h*n är liten.

Bebiskläderna fanns, så nu är BB-kläderna klara : ) Byxorna är ju sååå pyttesmå! Men dom är nog lagom i ett par veckor i alla fall. Ska tvätta upp det nödvändigaste i helgen och börja packa BB-väskan. Känns som att det börjar bli dax för det nu : ) Åå så roligt!!!!

Kommentarer
Postat av: "The One."

JÅÅ ÅÅÅÅ !!!

Nu så börjar det närma sig och jag är så stolt över er två. ;)

2009-06-12 @ 17:22:06
URL: http://simonbjork.blogg.se/
Postat av: Britta

Sådana bra resultat är den fina födelsedagpresenten jag kan få!

2009-06-12 @ 18:04:47
URL: http://sixth.blogg.se/
Postat av: Susanna

Åh va skönt att det verkar bli bättre!!! duktiga plutten! massa kramar på er!

2009-06-12 @ 18:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0