LYCKA!

Gårdagen var en fullkomligt underbar dag. Började med ett besök på Sunderbyn. Allting såg fortfarande lika bra ut, bebis verkar trivas därinne i magen : ) Bebis var lite medgörligare med att visa sitt ansikte denna gång, så hon bytte till 3D och jag fick med mig två underbara ansiktsbilder hem! Våran vackra lilla bebis. Jag börjar gråta lite varje gång jag tittar på bilderna. Det är så overkligt, och mäktigt. Jag älskar dig så otroligt mycket lilla bebis ♥

Sen på kvällen kom Krister hit, och med sig hade han sin son Jon! Det var tänkt att grabbarna skulle lira Guitar Hero och att jag skulle bygga ihop skötbordet. Men bruksanvisningen var kass, så det slutade med att det var Simon som mestadels byggde ihop den : ) Sen så märkte vi att det skulle bli alldeles för trångt att ha skötbordet inne på toaletten, så det får stå i vårat sovrum istället, det blir ändå lite smidigare nattetid. Dock så ser skötbordet rätt tråkigt ut då det är så VITT! Och jag är inte direkt kreativ. Någon som har några förslag på vad man kan göra för att piffa upp det lite?





Imorse klev jag upp med Simon som vanligt! Och efter att han åkt iväg till jobbet ställde jag mig och bakade chokladmuffins : ) Alla säger ju att man blir så huslig i slutet mot graviditeten. Hah, inte jag! Men jag tänkte ge det ett försök de sista fyra veckorna ; ) Tänkte försöka städa data-/gästrummet ikväll, det är där allt kaos blir då det inte används så mycket.

Och så har jag hunnit med en kopp kaffe på jobbet. Jag längtar verkligen tillbaka, både till jobbet och arbetskamraterna! Det tär på en att bara gå hemma. Men det är tur att snart är bebis här och då blir det ju helt annars, nu går jag ju bara och väääntaaar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan måla själva ramen!

Och sy eller köpa ett tyg att klä in själva madrassen

2009-06-16 @ 16:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0