-

Inatt har jag vaknat flera gånger och haft ordentliga sammandragningar. Har även haft känningar nu på morgonen, och det trycker på neråt bäckenet. Har dock inga förhoppningar på att något ska börja vara på G. Det känns alldeles för lite än, även fast jag tycker att det redan gör jätte ONT! Men jag har ju ingen aning om hur det ska kännas heller. Har då sagt åt bebis att det börjar vara dags nu : )

Har haft en riktig kanonhelg, minst sagt! Lördagkväll gick vi ner till Alive som planerat. Och jag verkar vara den enda som tycker det var bra att det var på Kvarnängen istället för Brännastrand? Det fanns mer yta att röra sig på och för mig som kom med tjockmagen var det perfekt : ) Var lite nervös först att magen skulle komma i kläm, men det gick jättebra hela kvällen! Det var sååå härligt att få komma ut och träffa en massa glada människor. Fick liksom nya krafter, jag behövde verkligen få komma ut så där. Jag hade på mig min långklänning från Lindex (men glömde självklart att fota), måste passa på medans magen är kvar. Är visserligen ingen mammaklänning, men den framhäver magen jätte fint : ) Men den kommer användas flitigt resten av tiden om vädret tillåter. Så något kort kommer nog snart att dyka upp!

Igår umgicks jag med Emma, och hade tvättstuga. Tvättade upp en massa bebisgrejer! Det är så roligt med allt detta smått :-D Sen på kvällen var vi bjuda på middag hos mamma och Björn, så då spenderade vi kvällen där.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med.. Känner mig grymt rastlös! Antingen är folk på jobb eller så är dom bortresta. Jag blir galen av att bara gå hemma :-( Ingen sol heller. Kanske skulle jag passa på att gå på stan en sväng när det inte är allt för varmt, men känns så trist att gå själv..

Nåja, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och hoppa in i duschen så får vi väl se vad dagen har att erbjuda senare : )


Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag finns ju alltid:)

2009-06-29 @ 11:46:47
Postat av: Britta

Jag längtar efter att få umgås med dig, med en kopp kaffe i handen, eller en liten bebis i famnen.

2009-06-29 @ 21:41:04
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0