Godmorgon x 2

Jag har precis klivit upp för andra gången idag : ) Klev först upp med Simon strax före 6, men när han åkt iväg till jobbet såg sängen så väldigt lockande ut!

Har precis duschat. Väntar nu på att klockan ska bli 10 så ska jag ringa Kappahl i Luleå och fråga om dom har inne några bebiskläder i strl 44. Jag vet att dom har en body och en byxa i den storleken i sortimentet, men det är ju inte säkert att det finns inne. Inte alls lätt att hitta bebiskläder under strl 50, men det är ju inte är någon stor efterfrågan på dem heller så.

Om ungefär en timme kommer mamma hit, då ska vi äta lunch tillsammans och sen ska hon skjutsa mig till sjukhuset. Det hade varit så enkelt om Bodens sjukhus hade funnits kvar! Jag hoppas att läkaren gör en viktuppskattning idag, vill ju veta om bebis går upp något! Jag räknade på igår hur många ultraljud vi kommer att få göra om jag går tiden ut, det blir totalt 16 stycken : ) Men det är så underbart att se den lill*, skulle kunna titta på det i flera timmar!

Nåja, nu ska jag göra mig iordning : )
Kram


Kommentarer
Postat av: Monika Lundgren

Ett tips.

När vårt barnbarn föddes för snart ett år sedan så hittade vi bra bodysar och byxor till prematurbarn på både H&M och Lindex på Storheden och Lindex i Boden. Ha det gott

2009-06-12 @ 16:28:48
Postat av: monika Lundgren

Ett tips

När vårat brnbarn föddes förra sommaren så hittade vi fina bodysar och byxor till prematurbarn på H&M och Lindex på Storheden och Lindex i Boden. Ha det gott

2009-06-12 @ 16:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0