Boa

Nu så.. Mycket bättre! Det var skönt att få sova i sisådär tre timmar : )

Ikväll blir det nog ganska lugnt. Ska plocka på lite här hemma, har fortfarande inte tagit itu med datarummet, men jag ska : ) Känner mig så mycket mer harmonisk när det är ordning hemma. Så nu har jag bestämt att jag ska fortsätta såhär, att plocka undan direkt och så vidare. Jag vet att jag sagt det måååga gånger, men nu är det så! Jag har alltid varit en slarver. Ska koka upp nappar och stryka bebiskläderna ikväll också som ska med till BB.

Imorgon ska vi iväg till Luleå och fira midsommar med Mari, Jonas och barnen : ) Ser verkligen framemot det!

Idag går jag in i vecka 37 :-D Magbild kommer senare då "fotografen" (Simon) kommit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0