En dag full av shoppning

Blev en riktigt trevlig dag i Luleå. Har köpt lite bebiskläder, så nu har vi så gott som färdigt med kläder till BB : ) Bara sockar kvar att inhandla! Det är så mysigt att titta på bebiskläder, jag blir så full av förväntan! Har varit till Barnens hus, och där hade jag kunnat gå i evigheter bland alla småprylar. Har hittat ett spjälskydd och påslakanset från Micki jag vill ha, men priset på dessa var lite väl saftiga. Bebis kommer ju ändå inte alls bry sig i hur spjälsängen är inredd, det är ju för min skull : ) Kanske att man kan satsa på det sen när det börjar bli dax att inreda barnrummet. Men jag vill så gärna haaa! Vi hämtade ut gratisboxen man får som blivande förälder och så köpte vi ett set med nagelsax, klippare och fil, två nappar och regnskydd till vagnen. Insektsnätet till vagnen var slut, så det får bli vid ett senare tillfälle. Så nu känns det som att vi har laddat upp rätt bra i alla fall. Det finns ju saker i miljoner, men jag försöker att se vad som egentligen är nödvändigt och inte.     

     


Sen blev det förstås även en massa mathandlande, det var ju därför vi åkte! Men det blev mycket fokus på bebisprylar : )

Kommentarer
Postat av: Britta

Ååh vad mysigt.

Är det någon färg som är "förbjuden" på kläderna?

2009-05-25 @ 20:07:49
URL: http://sixth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh va fint! :)

längtar tills vi ska inreda yey! :D (eller ja du, men jag skulle ju få hjälpa till) :P

2009-05-25 @ 21:09:54
Postat av: anne

hejsan :) allt bra med dig? nu är det inte så länge kvar tills du får din lilla skatt :) passa på och njut de sista veckorna, fast det kan vara riktigt jobbigt man vill ju inge hellre än att bebisen ska komma :)

2009-05-25 @ 22:12:42
URL: http://everyr0sehasitsth0rn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0