Laddning inför sommaren

Har precis slängt iväg en beställning från H&M och Ellos. Förhoppningsvis ska väl allt detta passa nu, så att jag har några kläder överhuvudtaget att ha i sommar : ) Har ju ingen aning om hur stor magen kommer bli, men jag hoppas att den inte blir större än nödvändigt!

Laddar upp lite bilder på kläderna nu, för om jag känner mig själv rätt så kommer det inte att bli av sen när jag fått dem : )



´

                                          1, 2, 3, 4 & 5. Linnen, H&M
                                          6. Mammaleggings, Ellos
                                          7. Gladiatorsandal, Ellos
                                          8. Slip-in, Ellos

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina kläder :)

2009-05-10 @ 20:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0