Anonym

Ibland blir jag galen på att man kan vara anonym när man kommenterar bloggar. Jag har väldigt lätt för att hänga upp  mig på småsaker och jag blir lite smått irriterad över en kommentar till ett av gårdagens inlägg där jag skrev att diklofenak var ett morfin. Av någon märklig anledning har jag fått för mig att det är det. Men så är det ju givetvis inte! Jag hade fel, inget konstigt med det. Nu vet jag ju hur det egentligen är :-) Det som irriterar mig är dock att den som gav mig insikten i detta kommenterar anonymt. Om man nu vill vara en besserwisser kan man väl ändå stå för det? Förstår inte varför personen måste vara anonym, inte hade jag tagit illa upp även om jag visste vem det var. Det är bara just grejen att vara anonym jag stör mig på, att folk inte står för vad som säger och tycker. Det enda jag vet om denna person är att h*n också bor i Boden. Har en liten aning om vem det kan vara, eller egentligen söker jag nog bara mer anledningar till att svära över denna person ännu lite mer. Fast det skulle verkligen inte förvåna mig om jag har rätt för det är precis likt hur denna människa fungerar. Tror också att det är samma ip-nummer som en kommentar på Simons blogg i våras som gjorde mig fly förbannad! Men jag kan inte säga till 100%. Nåja, inget ont mot dig som skrev det, menar bara generellt sett att när folk vill påpeka något gör de alltid det anonymt. Hade varit roligt att veta vem det är, men jag antar att det förblir hemligt! :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem tror du de är då ?

2009-11-25 @ 17:28:04
Postat av: Anonym

vem tror du det är ?

2009-11-25 @ 17:31:13
Postat av: Andreas

Vet ju inte vad du har för värk nu eller varför, men testa voltaren om inget annat funkar så brukar det kunna fungera.



Om jag inte nu minns helt fel så är det 2 voltaren och en panodil (kan vara tvärtom med) som dom ger i förebyggande syfte för att lindra smärta efter en operation. Morsan och Nisses granne jobbar på operation och hon nämnde det vid ngt tillfälle.



Men det kanske är en lite väl våldsam dos iofs...

2009-11-25 @ 18:30:33
Postat av: anette

man kan prova 2 panodil + 1 ipren samtidigt. riktigt bra mot värk.

2009-11-25 @ 21:12:01
Postat av: Moster

Voltaren och diklofenak är i princip samma sak. Samma aktiva substans. Tycker att du ska ringa till barnmorskan och fråga henne om det är normalt att ha så ont.

2009-11-25 @ 22:13:53
Postat av: Moster

Haha man hade kunnat tro att det var jag som skrev det med tanke på min utbildning. Men de var det inte iaf :) Syftar på kommentaren i det förra inlägget.

2009-11-25 @ 22:15:33
Postat av: Julia

Jag har pratat med henne och hon säger att jag ska vänta två veckor till och sen höra av mig igen :-( Känns som två vääääldigt långa veckor. Men men..

2009-11-25 @ 22:41:32
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0