Rörigt inlägg om vår dag!

Det var faktiskt för natten Gabriel somnade igår. Visserligen hade han sin lilla skrikstund som vanligt, men då är han ju faktiskt inte vaken. Imorse vaknade han 9.00 och ville ha mat och då fick han kliva upp med oss :-) 

Och idag kom det efterlängtade julpyntet upp. Det blev så himla fint och mysigt! Insåg dock att jag är en ljusstake kort så det måste inhandlas imorgon :-)

Vi har även haft en massa härligt besök idag! Mari, Jonas och barnen,  min mormor och Veronica. Och så har Malin och Johan varit förbi på en kopp kaffe.

Ikväll har vi bjudit mamma och Björn på tacopaj och det blev nog rätt uppskattat! Men den är förjäkla god den där tacopajen alltså! Det finns ju massvis med recept på just tacopaj men nu har jag hittat ett klockrent recept. Riktigt gott var det :-) Sen spelade vi ett parti Chicago innan dom åkte hemåt.

Ikväll somnade Gabriel i min famn 20.30 och jag har hunnit vara in och amma honom en gång sen dess också. Hoppas på att det är lugnt resten av kvällen nu :-)

Ikväll efter middagen fick Gabriel mig att gråta! Mormor stod ute på balkongen och gestikulerade mot Gabriel och som han skrattade alltså! Oj oj, han har aldrig skrattat så mycket! Och det var så härligt att höra och det var ännu en påminnelse om hur lyckligt jag är som har Gabriel så jag kunde inte hålla emot tårarna :-) Åh, vad jag älskar honom!

Kommentarer
Postat av: Susanna

lägg upp receptet då! tänkte tidigare idag på att jag skulle göra en tacopaj imorgon:P

2009-11-28 @ 23:43:33
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0