En sväng på stan

Idag har vi gjort stan hela familjen. Var in på Lindex och köpte en body, byxa och en fuskpolo åt Gabriel. Hade ju en rabattkupong så jag var bara tvungen ;-) Och så fick han en tomtedräkt från Åhléns. Till mig själv köpte jag ett frukt & yoghurt-té, en pajform och tyg till det andra köksfönstret. Tyget lämnade vi hos Simons mamma så hon får sköta resten ;-) Vi åt också middag där :-)

Gabriel somnade i sin säng klockan 21 ikväll. Han är verkligen duktig på att somna i sin egen säng :-) Jag hoppas att han nu sover för natten.

Nu ska jag plocka lite här hemma innan det är dax att sova!

Kommentarer
Postat av: malin

KOm opch var med mig då :D

2009-11-28 @ 20:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0