Inte min typ

Vi har precis sett klart Transformers. Det är inte alls min typ av film, tycker inte alls om science fiction, drama eller action men denna var faktiskt riktigt bra! Till och med så bra att jag genast vill se 2:an som släpptes tidigare i veckan :-) Blir nog att se den någon dag här framöver.

Vi har haft en supermysig kväll. Brieost var gott, men inte så gott som jag mindes faktiskt! Gabriel somnade 21.30, men så vaknade han igen 22.00 jätte pigg. Så han fick vara med och titta på Transformers. Kanske något han kommer leka med Transformers-leksaker när han blir lite äldre? :-) Han somnade i alla fall om strax före 00 och förhoppningsvis sover han för natten nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0