Sovit hela natten

För andra gången på kort tid har Gabriel sovit en HEL natt, från 22 - 09 utan några matpauser! Och när han vaknade var han världens gladaste, han har haft så roliga ljud och läten nu på morgonen :-) Han har kommit på att det är han själv som styr hur högt det låter så han försöker överträffa tidigare "skrik" hela tiden :-)

Idag var det tänkt att vi skulle ta en promenad med Gudmor Britta, men det snöar galet mycket ute så jag vet inte om det blir av? Borde egentligen städa.. Men vi får se :-) När Simon slutat jobbet ska vi i alla fall iväg till min mamma på middag.


Gabriel och jag önskar alla en trevlig dag!

 

Kommentarer
Postat av: ånis

Önskar er åxå en bra dag =) Kram

2009-11-05 @ 11:47:58
Postat av: malin

Detsamma :) Han var trött efter att ha gapat i kapp med tant malin halva kvällen igår ;)



jäkla snö, i år är jag gärna utan. Vill inte trilla på arslet så fort jag ska ut..

2009-11-05 @ 12:09:26
URL: http://gabson.blogg.se/
Postat av: Britta

Gosen!

2009-11-05 @ 12:55:40
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0