Vår dag

Vi har haft en härligt myspys dag idag (jag vet att jag börjar alla inlägg såhär, hihi men det är ju så!). Började dagen med en timmes promenad med Malin. Så himla skönt och Gabriel sov under hela promenaden. Sen gick vi hem, jag tog en dusch och gjorde mig "iordning" (läs: tog på mig annat än mjukisar :-P) och så traskade vi iväg till Johanna och mös med henne och Britta. Jag unnade mig faktiskt gofika, de där blåbärsmuffinsen alltså.. Mums! Och så efter det åkte vi till min mamma och åt middag och umgicks en stund. Och kvällen har vi sedan spenderat hos Malin framför Greys :-) Vilket hattigt inlägg, haha. Men det var vår dag kort och gott :-) Nu är det sängen som väntar.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det var mysigt! Fick du mitt sms? Om termosen? Eller hur det nu stavas! :) Den är här iaf, så duu veet! Och jag önskar mig en adress till en blogg, mipiiip.

2009-11-19 @ 10:58:31
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0