Vår fredag

Idag har vi haft Victoria och Simon på besök. Det tyckte vi var jätte roligt, speciellt Gabriel! Oj oj vad han mös med dem båda :-) Han fick syn på Victorias bröst. Haha, han kunde verkligen inte slita ögonen ifrån dem! Ja ja, tur att han är bebis och inte 15 år ;-)

När dom sen åkte hemåt la jag och Gabriel oss i soffan och busade en stund innan pappa kom hem från jobbet :-) Sen har jag handlat och lagat middag och nu ska vi snart se lite idol :-)

Har även varit en snabbis förbi Linn H som varit så himla snäll och söt och köpt en body i Storheden som jag "beställt" med henne! Skrev ut på facebook om någon skulle till Storheden i helgen och jag fick ett napp :-) Tack, tack återigen Linn!

Kommentarer
Postat av: Linn

Det var så lite så! :) Hoppas den sitter fint på måndag!

2009-11-20 @ 20:10:23
URL: http://linnhedin.blogspot.com
Postat av: Anonym

det är inte ofta man får läsa om sina bröst på internet ;).

jag och simon är så förtjusta i gabbe!

2009-11-20 @ 22:09:58
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0