Barnvagnskaos

Påväg till BVC ramlar ett av hjulen på barnvagnen av! Hjulet har ju krånglat lite och vi väntar på ett nytt, men nu föll hela jävla skiten av! Fy fan, jag är så förbannad! Men vi gick hem och bytte till bärselen och kom bara 10 minuter sent.

Väl där var våran lillkille så himla duktig! Han blev lite ledsen när dom stack honom men efter lite tröst av pappa och lite käk var han nöjd igen. Han väger nu 4640 gram, är 59 cm lång och har ett huvudomfång på 38,5 cm. Älskade lilla Gabriel!

Kommentarer
Postat av: Nina G

Hehe. Snart är han på min STARTvikt på 4735g! ;) Men han är ju längre än vad jag var.. 56,5cm. Jag är aningens rädd för en jättebebis.

2009-10-12 @ 17:53:21
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0