Ålandsbesök!

Strax efter 22.30 på torsdagskvällen kom dem äntligen, pappa, Viveka och mina älskade småsyskon Fanny och Hugo :-) Sist vi sågs var i mars och jag var gravid i vecka 24 och nu har Gabriel hunnit bli 3 månader, så det var verkligen ett kärt återseende! Det tog inte många minuter så hade Gabriel charmat dem allihopa ;-) Han somnade dock ganska fort efter att de kommit. Vi surrade en stund, kvällsfikade, bäddade och sen gick vi och la oss.

Vaknade 08.30 på fredagsmorgonen och insåg då att Gabriel sovit hela natten, från 23.30 till 08.30! Jag trodde att han skulle vara vrålhungrig när han vaknade, men han var lika glad och mysig som alltid :-) Min duktiga lilla kille!

Jag, mamma, Viveka och Fanny åkte iväg på stan en sväng på eftermiddagen. Främst för att jag skulle handla det sista till dopet, men en tunika till mig och strumpor till Gabriel från Lindex fick också följa med hem :-) Sen åkte vi hem och bara umgicks med varandra! Jag ville verkligen ta vara på varje minut då jag inte vet när vi ses igen.

På lördag var det dax för dop. Mer om dopet kommer i ett senare inlägg, vill ha alla bilder och sånt innan. Är väldigt nöjd med dopdagen :-)

Efter dopet stressade vi hem och fixade middag. Pappa och co var tvugna åka redan klockan 18 samma kväll istället för natten till söndagen :-( Jag saknar dem redan så otroligt mycket! Men nu ska vi försöka spara lite pengar så att vi kan åka ner någongång i februari/mars.

 

 


Kommentarer
Postat av: Susanna

vilka söta syskon du har! och vilken otroligt söt randig pyjamas gabriel har på sig gillar skarpt

2009-10-27 @ 18:19:32
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0