Fredagsmys

Imorse sov jag och Gabriel länge! Jag klev upp halv 11 och Gabriel sov till halv 12 :-) Efter att Gabriel ätit och vi gjort oss iordning satte jag Gabriel i bärselen och promenerade över till Malin där vi spenderat hela eftermiddagen! Nu har vi ganska nyligt kommit hem. Simon står för middagen idag, skinksås och spagetti. Vanligvis är det jag som lagar mat i vårat hushåll (jag tycker det är så himla roligt!) men Simon gör så förbaskat god skinksås så det överlåter jag till honom :-) Sen är det idol på 10 minuter, så vi slarvar och äter middag till det ikväll! Ska fråga min älskade lite snällt också om han vill gå och köpa nå gotta efter maten :-) Nåja, nu ska jag se om jag behövs i köket!

Ha en bra fredagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0