Vår dag

Idag har vi haft en rätt lugn och mysig dag. Efter frukosten hade jag planer på att städa, men Gabriel var inte alls nöjd i babysittern så han fick åka i bärselen medan jag diskade och gjorde lite mindre småplock. Älskar verkligen bärselen, det är så skönt att kunna ha honom i famnen och samtidigt ha fria händer. Vissa dagar är det bara famnen som duger, vår lilla famngosse :-) Efter lunch kom tant Malin på besök och vi surrade och gosade med Gabriel i princip hela eftermiddagen. Sen blev det middag och idag körde vi enkelt - varma mackor :-) Men det blir lite mera matigt när man använder stuvning. Gott var det i alla fall! Ikväll har Britta varit här och myst med oss till Criminal Minds, like old times! Innan hon flyttade till Barcelona såg vi alltid CM tillsammans på torsdagar. En favorit i repris!

Gabriel ligger och sussar så sött i vår säng och nu ska jag krypa ner brevid honom och beundra honom en stund innan jag somnar :-)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0