Kort uppdatering

Jag är verkligen kass på att uppdatera här. Och nu tänkte jag bara skriva ett supersnabbt inlägg då jag har förhoppningar på att hinna duscha innan Gabriel vaknar och vill ha mat :-)

Vi har haft en mysig och bra helg. I fredags var Malin här. Vi gjorde inte mycket, såg idol typ :-) Igår hade vi både Gabriels mormor och Malin här på middag, potatisgratäng och kycklinggryta! Och efter middagen blev det ett parti Chicago (som jag förövrigt vann, hihi).

Vi ska ta en promenad till Gabriels farmor på en stund. Är riktigt härligt höstväder ute, så det ska bli skönt att komma ut lite :-)

Nu ska jag springa in i duschen! :-D
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det den 24e? :) För då är han ledig :)

2009-09-20 @ 21:31:01
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0