GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Varför blev det sån jävla skit med Gabriels dop?!?!?!?!?!?!?!? Förstår ingen att JAG blir LEDSEN?!?!?!? Jag vill inte vara i den här sitsen! Varför ska det ens gormas över en sådan sak?!?!?!?!?!??!?!?!?!??! Jag tänker på den här jävla skiten varje dag, och jag kan inte för allt i världen förstå vad det är att gorma om?!?!?!?!?!?!?!?!?!??! Snacka om att vara trångsynt! Jag hade inte tagit det lika hårt om det varit MITT (av något slag) men nu handlar det ju för min sons dop. VI KAN INTE BJUDA ALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är så arg, ledsen, besviken..  Jag har aldrig varit med om att folk ska bli sur över en sånhär sak. Usch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Ser framemot dopet jätte mycket, men just nu förknippar jag det bara med något dåligt. Nå ja, han kommer få en underbar dopdag med människor som bryr sig om honom, det tvivlar jag inte en sekund på! Trist att det var tvunget bli såhär bara.. FAN VAD FOLK SKA FÖRSTÖRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ursäkta det jobbiga inlägget, men jag är verkligen sårad.. Mår skit över det här..

Kommentarer
Postat av: Susanna

va tråkigt att du ska behöva må dåligt gumman, vad är det för idioter som blir sura??

massa kramar från mig iallafall:)

2009-09-29 @ 14:07:21
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

U go girrrrrl!

2009-09-29 @ 22:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0