Kärleken till sitt barn

Sitter och tittar på förlossningskliniken. Jag är väldigt glad att jag redan förlöst min bebis, för detta program skrämmer mig verkligen! Tycker var och varannan förlossning slutar i dålig hjärtfrekvens på bebisen, sugklocka eller kejsarsnitt :-P Trots smärtan var förlossningen den häftigaste upplevelsen jag någonsin varit med om, och jag fick ju den finaste gåvan av alla - ett barn! En mamma på tvn fick precis se sin nyfödda för första gången. Och jag minns precis känslan, åh, så underbart! I flera minuter efter förlossningen pep jag bara "vad fin han är".. Att skaffa barn är det bästa jag gjort!

Kommentarer
Postat av: Nina G

Vi vill ocksåååå. <3

2009-09-29 @ 18:46:24
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg,se
Postat av: Anki

Det lät ju inge bra=( Låt mig veta när du ringt till IKEA. Läste ditt inlägg om dopet, har själv haft jättemycket dåligt samvete för Arons dop, man kan ju inte bjuda alla, det går inte. Så vi har bestämt att vi ska ha dopet för de allra närmaste. Bara våra familjer samt våra mor och farföräldrar. Tråkigt när folk inte kan förstå...



Gud vilken söt liten kille=) Och jättefin babysitter, den ser verkligen mysig ut=)

2009-09-29 @ 22:37:07
URL: http://spinninganki.blogspot.com
Postat av: mamma

Nu förstår du hur jag känner för dig :)

2009-09-29 @ 22:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0