100403

Godmorgon påskafton!

Imorse sov vi ända till 7.30, känns som värsta sovmorgonen! Oftast startar dagen resan 6.00 här och varje minut är guldvärd när det gäller sömn :-)

Idag ska vi åka ut och hälsa på gammelmormor! Min moster Veronica är också där från Skeå så det ska bli jätte roligt! Jag har verkligen en helt underbar släkt, allihopa! Så fina, omtänksamma och mysiga människor ♥ 

Har fått en inbjudan om vinkväll ikväll, men jag är i valet och kvalet hur jag ska göra. Känner mig ju inte riktigt frisk än och det är ju dumt att kanske smitta någon annan och så vill jag gärna själv bli frisk! Svänger nog förbi bolaget och köper en flaska vin ifall att jag bestämmer mig för att gå. Men jag har ju ett par timmar på mig att fundera :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0