100405

Idag har jag ont i halsen, och så låter det som att jag kommit in i målbrottet. Så typiskt.. Idag jobbar jag mellan 12-21. Hade hellre stannat hemma och myst med mitt lilla hjärta, men det betalar ju bra med pengar idag så man får se det så :-)

I veckan får vi hämta vagnen. Hoppas hon ringer redan imorgon :-) Är dock lite osäker på om jag verkligen vill ha den mörkgråa. De har ett provex som är jättefint och jag får titta och jämföra men den när den gråa kommit. Hon sa att om jag vill ha den andra är det bara att jag tar den så :-) Gillar ju mörkgrått, men det är svårt när man inte sett vagnen i helhet. Och den andra är så grymt snygg! Vi får väl se vad det blir :-) Jag hoppas ingen hunnit köpa den andra vagnen!

Nu ska jag äta upp den sista biten av smörgåstårtan och göra mig iordning för jobbet.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0