100406

Igår mådde jag jätte dåligt. Hade jätte ont i halsen, kunde inte svälja och det kändes som att någon punkterat mina lungor. Det var verkligen pest att vara på jobbet.. Idag mår jag mycket bättre! Känner mig knappt förkyld alls, bara ont i bröstet när jag hostar. Och tur det, för idag är det kanonväder och då kan vi bara inte sitta inne hela dagen! :-) Ska upp på stan en sväng när Gabriel vaknat och ätit lunch. Ska köpa en välkommen till världen present till Ebba. Åh vad jag längtar efter att få träffa denna lilla skönhet nu. Men bara förkylningen försvinner helt så! Saknar även Victoria, var alldeles för länge sen vi träffades! Idag är Britta på Ikea och då var hon så snäll så fick jag beställa lekmattan jag vill ha åt Gabriel :-) Den får vara ute i vardagsrummet tillsvidare för det är ju här vi leker och busar :-)

Nu ska jag göra mig iordning så vi kommer oss iväg någongång :-)
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas att ni blir friska snart. du måste ju komma och pussa på ebbabebba :).

2010-04-07 @ 00:13:13
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0